Veliko prolecno pospremanje

Danaas je sredaa... (da,kao da to ne znate,heheh) I danas je dan kada pisem blogg^^
Posto nam se prolece uveliko priblizava^^Napisacu vam post vezan za jedno od najlepsih godisnjih doba,kada se sve budi,cveta,mirise i budi iz 'zimskog sna' . Pisacu vam o velikom prolecnom ciscenju koje mozete da uradite u svojoj sobi,ali i u svojoj glavi :)
PS.Prolece mnogo volim,zato sto mi je tad rodjendan,jeejj♥ :D
Pa da ne duzim vise,mozemo da pocnemo..♥
POSPREMI NERED
Tokom zime se nakupi mnogo nereda,prasine.I tokom zimskih dana svi mi smo po malo(ja malo vise :D) mrzovoljni,i sve nam je tesko da uradimo,pa cak i da sredimo svoju sobu :/ A prolece stize..Uhuuuuu,vreme za veliko ciscenje...Kada pocnu lepi i suncani dani,otvori prozor na svojoj sobi da udje malo svezeg vazduha,uzmi krpu u ruke i pocni da cistis prasinu,zatim usisaj svoju sobu. Sve ce izgledati drugacije

NOVI RAZMESTAJ
I mala promena u tvojoj sobi ce izgledati mnogo drugacije. ja iskreno najvise volim da u svojoj sobi pravim razmestaj namestaja,pa pokusaj i ti. Prebaci krevet iz jednog dela sobe u drugi,stavi radni sto do prozora.Jednostavni promeni mesta stvarima. Soba ce ti izgledati kao da nije tvoja.

MALO SVEZEG VAZDUHA
Kao sto sam gore vec navela da trebate da otvorite prozor dok cistite.. i ne samo dok cistite,otvorite prozor svakog dana,pa bar i na 15-20 minuta.Tako cete spreciti da se razbolite u ovom prelaznom periodu. A i nasem organizmu je potreban svez vazduh,jer vazduh u sobi moze i te kako da se isusi od grejanja,a suv vazduh nije dobar za nas.(verujte mi sta pricam,idem u medicinsku skolu:D)

DODAJ PROLECNE DETALJE
Soba mnogo lepse izgleda kada je ukrasite,a mnogo je lepse(bar meni jeste) kada te ukrase pravite sami.Naprite neki DIY. Mozete da stavite neke roze,zute,plave,zelene nijanse ukrasa,zato sto to asocira na prolece... Neke vesele boje. (ukoliko zelite da napisem post za DIY ideje,napisite mi u komentaru ovde ili na instagramu @milica_blog )


Nadam se da vam se dopao ovaj post,ukoliko jeste komentarisite,znaci mi to♥
I za DIY ideje ukoliko zelite da vam objavim post,napisite mi♥
Voli vas Milica♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi