Sta se nalazi u mom rancu/torbi

Cao svima...danasnji post je vezan za skolu,molim vas da procitate do kraja,jer je na kraju posta vazno obavestenje.Posto je danas zadnji dan zimskog raspusta :'((((((((((( odlucila sam da napisem post 'Sta se nalazi u mojoj torbi',stavljacu slike tih stvari(nisam ja slikala te slike,ukoliko zelite moje slike recite mi u komentaru,ali stavljala sam i neke motivacione slike). Ja cesto menjam torbe,retko kad nosim ranac,ali i kada njega nosim uvek iste stvari imam u njemu.. pa hajde da pocnemo♥

1.Pa prvo sto nosim u rancu jesu naravno knjige i sveske.. 

2.Zatim u torbi nosim pribor/pernicu (kako ko kaze) :)
3.A posto se ja za skolu ne sminkam,od sminke ne nosim nista... Nosim samo Baby Lips*.*
Ovo je moj najomiljeniji  Baby Lips,Cherry Me,,inace ja sam njihov zavisnik .
4.Zatim nosim i novcanik,tu mi stoji novac,mesecna karta,moja srecna amajlija,posto ste videli u predhodnom postu da sam jako sujeverna :D 
5.Nosim i ogledalce i cesljic(to je sve u jednom)♥
6.Sa sobom nosim i slusalice i naravno telefon,jer kada mi je dosadno dok se vracam kuci sluasam muziku..

I to bi bilo to sto se tice ovog posta.Ukoliko zelite da objavim slike stvari,pomenutih u postu,koje sam ja slikala,znaci da stavim slike mojih stvari koje nosim u skou,obavezno komentarisite.

-Nadam se da vam se dopao ovaj post. i posto pocinje skola,malo redje cu objavljivati postove :"(. Uglavnom,postovi ce biti objavljivani sredom,subotom i nedeljom,ali ukoliko nadjem vremena,pisacu postove i drugim danima.♥
Voli vas Milica♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi