Ucenje nije mucenje

Cao svima.. ovo je moj novi post.. nadam se da ce vam se svideti,pa nastavite da ga citate jer ce biti jako koristan.
Posto sam ja sada na raspustu,i skola pocinje za nekih 10-ak dana,odlucila sam da napisem post o ucenju. Ovo su neka moja licna iskustva,koja ja inace svakodnevno primenjujem dok ucim..Pa hajde da pocnemo,da ne duzim..

  • BELEŠKE
Umesto da pricate sa drugaricom iz klupe za vreme časa,bolje bi vam bilo da se dohvatite pisanja.. U neku svesku za vezbanje,ili mozete da pisete u svesku za taj predmet pisite sve ono vazno sto profesor prica...To ce vam puno pomoci kada kod kuce budete ucili.ja to stalno radim,i mnogo te lakse.


  • PODVLAČENJE
Mnogo ce vam biti lakse da zapamtite nesto ako je to podvuceno.Podvlacite svaku lekciju razlicitom bojom,i to ce vam olaksati.npr. kada imate tes,i u pitanju je neka lekcija,vi se samo dosetite koje ste boje podvukli tu lekciju i pocnite da pisete.A i ovako je lakse za ucenje,podvucete samo nesto glavno iz teksta,a ne sve.


  • DRUGARI
Mozeda da dok ucite i da se zabavljate.Da mozete,pozovite drugaricu i zajedno ucite,ili ispitujte jedna drugu,dopunjujte se.Bice vam zabavnije i brze cete nauciti.


  • HRANA
Svi znamo da je hrana jako vazna,a pogotovo dok ucimo.Treba jesti sto zdravije,voce,povrce...najbolje je da dok ucite ili pre ucenja pojedete jednu jabuku(ona je najbolja za ucenje,ali ako bas nemate jabuku moze bilo koje drugo voce).

  • PROSTOR
Dok ucite rasklonite sve oko sebe,iskljucite mobilne telefone,tablete,racunare. Sredite prostor oko sebe i pocnite. Jer ukoliko imate razbacane stvari po sobi,odvlacice vam paznju i nikada necete zavrsiti.

Nadam se da sam vam pomogla bar malo.ja ovo radim svaki put kada ucim i pomaze.Pokusajte,nista ne kosta!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi