Kako izgleda jedan dan na raspustu

Cao svima.. Danasnji post je drugaciji od svih ostalih do sada koje sam pisala. Danas cu vam opisivati jedan moj dan na raspustu.Pa hajde da pocnemo..
Kada se probudim,a to je negde oko 11h,prvo sto uradim jeste da uzmem telefon,pogledam malo Instagram,Blog... zatim ustanem,operem zube,umijem se(ja se ne tusiram ujutru,ja to obavim uvece :D ).
Posle toga doruckujem,pa ponovo uzmem telefon i smisljam temu za blog...

Posto se sada raspustu blizi kraj,na veliku zalost :'(, pocela sam da ucim.. Pa tako od 13h pocinjem da ucim,ne nesto preterano.Ucim mozda oko sat vremena..Pa onda izadjem malo sa drugaicom da se prosetam,ili odem kod nje,neki put ona dodje kod mene..


Dodjem kuci oko 16h, uzmem laptop da napisem blog.. posto mi treba dosta vremena da ga napisem,dok smislim sta cu sve da pisem,uredim neke slike,pronadjem slike,tu izgubim oko sat vremena..neki put i vise...

Onda objavim da sam napisala novi post na mom instagramu @milica_blog (zapratite ako niste,uzvracam :*) .. Nakon toga gledam TV sa sestrom,ili igramo neke igrice...Posle toga odem da se istusiram,i legnem u krevet,ali naravno ne zaspim odmah,nego budem na telefonu ili laptopu,ponekad gledam neke filmove,serije ili citam neku knjigu..
Pa nadam se da vam se dopada ovakav tip mog pisanja... Ako volite ovakve postove komentarisite...Mozda cu pisati i 'morning routine' ili 'my night routine' ..♥
Voli vas Milica♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi