Serije,filmovi,knjige koje ja volim

Cao svima.Ovaj post je malo drugaciji..Dosetila  sam se da napisem nesto o mojim omiljenim stvarima koje ja radim(citam,gledam) kada mi je dosadno..Danas cu vam pisati o mojim omiljenim knjigama,serijama i filmovima..Pa da ne duzim,hajde da pocnemo

Za pocetak,prvo cu vam `predstaviti` moje omiljene filmove..
1.Tres metros sobre el cielo
.Moj najnajnajjomiljeniji film od svih filmoja je 'Tres metros sobre el cielo' ili 'Tri metara iznad neba'
Necu vam opisivati sta se desava ni u jednom filmu,knjizi ili seriji,jer vam nece biti zanimljivo kada vi budete gledali ili citali..Dacu vam samo predloge..

samo cu reci da je ovo romanticni i dramaticni film :/
2.Tengo Ganas de ti . Ovo je nastavak filma Tri metara iznad nebe.. tako da morate i njega pogledati (treci deo filma je snimljen,ali ga jos nisu pustili,zato sto su se glavni glumci nesto posvadjali :(((( )
3.The fault in our stars- Krive su zvezde
ovo je fantastican film,Ali je mnogo tuzan :((
4.The duff
ovo je komedija,ali i romantika.. Jako zanimljiv i uzbudljiv.. Divann film.!
Treba ga pogledati!!
5.We are your friends
Ovaj film govori o momku koji voli elektro muziku,pokusava da napravi karijeru,pronalazi devojku... Sinoc sam ga gledala i nije los.. Super je♥
______________________________________________________________________________
E sada serije.. Ja ne volim bas da gledam strane serije,vise volim nase domace..
1.Neki novi klinci
Ovo je domaca serija,govori o ucenicima osmog razreda i o njihovim avanturama*.*
2.Pridji blize
Ove je serija o ucenicima srednje skole. Vredi pogledati..
___________________________________________________________________________
A sada knjige..Okej..mozda je malo cudno,ali ja bas ne volim da citam :/ ali ove knjige sam procitala sa zadovoljstvom :D

1.Posto sam u postu '10 cinjenicama koje niste znali o meni' napisala da mi je Neymar idol,naravno najdraza knjiga mi jee 'Nejmar buducnost maste'. Verovatno necete citati knjigu ako ne volite Neymara,ali nema veze..u ovoj knjizi se govori o njegovom zivotu,karijeri...♥
2.Onlajn devojka
Ovo je knjiga koja govori o devojci koja pise blog,koji ce joj promeniti zivot.. Jako zanimljiva,predobraa!! Knjigu je napisala Zoella ,jutjuberka*..*

I to bi bilo to sto se tice ovog posta..nadam se da vam se dopada.Komentarisite vase misljenje♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi