10 činjenica koje niste znali o meni♥

Cao svima,moje ime je Milica. U ovom postu napisacu vam 10 cinjenica koje niste znali o meni♥ Pa nadam se da ce vam se svideti,jer sam se bas potrudila♥

  1. Ja sam Neymarzete! Neymar mi je idol i sve na svetuu♥♥♥I naravno navijam za Barcelonu^^
  2. Idem u medicinsku školu♥
  3. Ne jedem povrće ;D
  4. Mnogo se bojim buba,paukova...
  5. Imam loknastu kosu(ps. Ne volim je,pa zbog toga cesto imam celu kosu ispletenu u sitnim pletenicama)
  6. Volim da slusam nasu i stranu muziku.Od strane najvise volim pesme od Justin Biebera
  7. Najdraža serija mi je 'Andrija i Anđelka' ,a film 'Tres metros sobre el cielo'
  8. Planiram da napravim YouTube kanal,ali nisam bas sigurna u to :/
  9. Imam Samsung Galaxy Core Prime,sive boje♥
  10. Mnogo sam stidljiva,i to ne volim.Vise volim otvorenije osobe!




Коментари

  1. Sad sam naisla na tvoj blog i bas mi se dopada,ako zelis da se pratimo ti mene zaprati na oba bloga uzvraticu:
    http://mojsvet44.blogspot.rs/
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi