Parfemi

Cao svima,ovo je moj novi post,i danas cu pisati o mojim omiljenim parfemima ♥
Pa hajde da pocnemo.

Moji najomiljeniji parfemi jesu B.U. ♥
1.Ovo mi je najomiljeniji.Skoro sam ga kupila i jos malo je ostalo.Dugotrajan je,predivno mirise i preporucujem ga svima.A i nije skup,oko 300 dinara♥
2. Ovaj parfem takodje prelepo mirise,jak je dosta. Ali ga vise nemam,potrosila sam ga,imala sam ga do skoro. :/

3.Ovaj parfem mi je bio omiljen,dok nisam pronasla onaj pod brojem 1 :D Imam i njega i zaista nemam reci! ♥
4.Ovi parfemi su Anti-perspiranti. ja imam ovaj u roze boji,mirise super i ne ostavlja bele tragove.Ima neki sladak ukus,podseca me na sladoled:D


5.I ovo je poslednji parfem marke B.U. Divaan jeeee♥
6.Ovo su Economic parfemi.Smatram da svaka devojk treba da ima ovakav jedan.Ima mnogo mirisa.Ja imam u broju 205.Kosta mislim 350 kod mene ,tao da nije skupo.Miris im je bas dugotrajan!
7.Ovaj parfem sam dobila za rodjendan. i nisam bas nesto mnogo odusevljena. Ima lep miris,ali brzo nestaje,tako da mora da se stavi u velikim kolicinama.. 


8.I ovo je poslednji parfem iz moje kolekcije parfema. Ovo je nesto fenomenalno.. Postoji i ovakva kupka,i mleko za telo.ja sam imala kupku(potrosila sam je),a parfem imam jos.. ♥.♥
Pa nadam se da vam se dopada ovaj post.Komentarisite ideje. I ne zaboravite da pogledate moj predhodni post.
Voli vas Milica♥

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android