Moj Dan zaljubljenih♥

Haaaaay,svimaa.. Dan zaljubljenihh...♥ Za neke ovo mnogo znaci,ali meni je ovo obican dan :D
(ok,u toku pisanja bloga saznala sam nesto,tako da cu ovaj post malo izmeniti od ocekivanog,moramm :D)..
Sada ovo vise nije samo obican dan za mene!! Hahahha,pa da pocnem sa 'pricom' ..
Dan,ko dan,setala sam se sa drugaricom,i pricale smo sta bi volele da dobijemo za dan zaljubljenih i tako,dosla sam kuci,ucila,vecerala i gledala TV..
Posto neki od vas znaju da sam ja Neymarzete,naravno zaljubljena sam u njega..Da,mozda je to nekima smesno,voleti nekoga koga ne poznajete uzivo,koga nikad niste videli,koji cak i ne zna da vi postojite,ali ipak ga volite,i to najvise na svetu,sve bi dali za njega,svaku pesmu njjemu posvecujete..da,da,i to postoji..to sam ja. Ii,sada glavni deooo.. danas je bila utakmica Barcelone..
I bila sam u fazonu( pogledajte sliku ispod)
I posto moj dragi Neymar nije bas u nekoj kondiciji,nisu mu bili dani,i nije davao golove odavnoo,a ja sam mnogoo sujeverna(pazim da ne ustanem na levu nogu,ono sto pomislim mislim da ce mi se desiti i tako to..) I ja sva tako luda i cudna,kazem sama sebi 'Milice,ako Neymar veceras da gol,upoznaces ga,i taj gol ce biti posvecen tebi' .. Stvarno sam se plasila,mislila sam da nece dai gol,i da ga nikad necu upoznati i bla,bla,blaa..ALII ON DAJE GOOLL....a ja ostajem u cudu,hahaha :D Ne mogu da verujem,i jos kad je dao gol,napravio je srce rukama i podigao ka nebu!! Boze dragi,sada verovatno svi mislite da sam ja luda i da sam budala i svasta nesto,ali ja sam morala ovo da podelim sa vama!! Vi mi se verovatno sada smejete,a za mene je ovo poklon za Dan Zaljubljenihh!!
_______________________________________________________________________________
A sada,evo vama poklon od mene (za sve vas koji ste nesrecno zaljubljene,a i za vas koji ste srecno zaljubljene) ♥ I da..zamislite da vam je ovo poklon od vase drage osobe. Volimm vas♥♥♥♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

App For Android

Parfemi