App For Android

Dragi moji,evo jos jednog posta.U ovom postu navescu nekoliko aplikacija za android telefone koje ja najvise koristim i koje se inace nalaze u mom telefonu...Ove aplikacije mozete i instalrati na svom telefonu. Pa hajde da pocnemo ♥

  • INSTAGRAM
 Ovo je aplikacija koju sam sigurna da svi vec dobro znate,pa necu bas o njoj govoriti toliko..Ovo je inace moja najomiljenija aplikacila.
  • TWITTER
Sledeca aplikacija je Twitter... Ovde uvek nadjem puno zanimljivosti,a mogu se nadji i novosti,ima i raznih slika..pa sto da ne,mozete i Twitter ubrojiti u svoje aplikacije na telefonu ♥
  • SNAPCHAT
Ovu aplikaciju sam nedavno instalirala,i mogu vam reci da sam zadovoljna.Ova aplikacija funkcionise tako sto se uslikate i tu sliku bez ikakvih efekata objavite na `svoj profil`.Ta slika se tu nalazi narednih 24h,pa se potom obrise :)
  • YOUTUBE
O ovoj aplikacije necu pricati,zato sto su reci suvisne! Ovde mozemo gledati videe,slusati muziku,gledati serije.... i necu nabrajati vise,svi mi dobro znamo sta je youtube :D
  • YOUCAM PERFECT
Naredna aplikacije je kameraa za selfie !*-* Ona je po meni,najbolja aplikacija sto se tice slika.Ima mnogo efekata,a cak pre nje se i slike mogu uredjivati,sto je cini jos boljom. odusevljena sam!! Po meni,ona je bolja i od Retrice i od Candy Camera . Retrica mnogo usporava telefon:( YouCam Perfect koriste i javne licnosti,sto dokazuje koliko je dobra!
  • WE HEART IT
We heart it je aplikacija na kojoj se nalaze fenomenalne slike.Mozete napraviti i svoj nalog pa sami da stavljate neke slike,ili samo da ih preuzimate. Odlicna aplikacija!
  • PICSART
Preko ove inzvaredne aplikacije mozete uredjivati slike,dodavati efekte i mnogo toga jos. Jako je zanimljiva i veoma mi se dopada♥
  • ORION TV
I ovo je poslednja aplikacija od mojih favorita. ovo je aplikacija preko koje mozete gledati TV,besplatno.Ima dosta kanala,super je kvalitet slike. Mislim da bez ove aplikacije ne bih mogla !!

Nadam se da vam se dopao ovaj post... Komentarisite♥

Voli vas Milica♥

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Meet up me ♥

Parfemi